December 26, 2005

悠閒假期

每年的聖誕節接著新年/農曆新年都無可避免的忙呼呼,如年尾收爐般所有的親戚朋友都把活動安排得緊貼,不大有選擇性,尤其是家庭聚會,因為"一年都唔聚箇幾次"的條文最大.今年的聖誕家庭聚會本是來我家,但最多事實的二姐,在"小朋友活動太多"的情況下悔氣說不搞了(佢從來都係去搞人地屋企,但又係最要人遷就佢的檔期),我結果被最後通知(竟然係最後箇個!)- boxing day我 home alone......... fine!
結果我(從成年以來首次)單獨和母親逛街食野過了一天.母親最是高興,因為"當無生過"的囡突然獻身仲陪佢過節. 我很高興我終能以成熟的態度,悠然地與這個智慧不高但心地善良的母親相處.由少至大母親給我的無形壓力,我竟然在這年的聖誕釋然了.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

你同阿媽都幾似樣wor!!

December 30, 2005 1:48 PM  
Blogger Komino san said...

唔係化,咁驚??!

December 30, 2005 2:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home